Studii de caz
Totem indoor Fanta
Context
2011, Fanta lanseaza Batalia Saluturilor, o promotie care face parte din campania internationala Fanta PlayOn! Batalia Saluturilor consta in participarea la concurs, prin inscriere, inregistrarea salutului si incarcarea materialului video pe site-ul Fanta.ro pentru a intra in sistemul de voturi online. Pentru promovarea campaniei se doreste comunicarea si in afara canalelor media traditionale.
Provocarea
Anul 2011 a venit cu o noua provocare in sfera publicitatii digitale. Avand deja experienta in domeniu, echipa TomTouch trebuia sa propuna un proiect pornind de la conceptul campaniei, pentru a evidentia oportunitatile oferite de publicitatea interactiva.
Solutia
TomTouch a instalat totemuri interactive indoor in cele mai mari orase: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Constanta si a dezvoltat aplicatia interactiva ‘’Fii noul personaj Fanta!’’. Totemurile indoor sunt construite dintr-un ecran tactil de 40’’, iar aplicatia permite utilizatorilor sa inregistreze si sa transmita salutul pentru a intra in concurs.