Studii de caz
Desktop
Context
Dupa 11 ani de absenta, preselectia pentru finala Miss Universe revine si in Romania. La Baneasa Shopping City s-a organizat preselectia pentru finala din Bahamas a editiei 2009. Fetele care doreau sa participe la concurs se puteau inscrie in holul Baneasa Shopping City, prin completarea unui formular.
Provocarea
Echipa TomTouch a fost insarcinata sa gaseasca o solutie de promovare a evenimentului in locatia in care se desfasoara. Promovarea se facea in principal prin clipuri video dar suspendarea unor plasme pe stalpii mall-ului era interzisa. Totodata era nevoie de o solutie prin care participantele sa se inscrie singure, completand un formular.
Solutia
TomTouch a oferit ca solutie de promovare – TomTouch Totem – un terminal cu monitor de 42’ care nu necesita suspendare sau ancorare in structura centrului comercial. Doua Totem-uri a fost pozitionate la intrarea principala in spatiul comercial, fiind imposibil de trecut cu vederea. Pentru inscrierea in concurs, TomTouch a pus la disponizie un infochiosc cu tastatura si touchscreen, cu ajutorul caruia, doritoarele se puteau inscrie in concurs. In plus, pentru juriu, au fost puse la dispozitie aparate TomTouch Badge – terminale cu touchscreen pe care a fost instalat soft-ul prin care s-au acordat note participantelor. Aceasta a fost prima editie a Miss Universe in care s-au folosit terminale touchscreen in detrimentul stander-elor clasice si a foilor de hartie.