newsletter

Servicii

Service la locul implementarii

Returnarea investitiei clientului nostru ne preocupa in egala masura, intra in obiectivul nostru sa ne preocupe functionarea aparatelor la un nivel inalt. Pentru asta TomTouch ofera o gama larga de posibilitati de interventie si service la locul instalarii, cu timpi de raspuns la solicitari nedepasiti in piata.

Contractele de service (fie ca sunt post-garantie, fie ca sunt mentionate in garantii) sunt facute pentru a ne obliga la o singura vizita la locul instalarii, pentru o sesizare – operatorii nostri de service merg deja cu piesele componente, pentru a le inlocui pe cele nefunctionale, daca este cazul.

Aceste contracte de service se pot concerta in jurul a mai multor tipuri de intelegere intre parti:

  • Diagnosticare in aceeasi zi – rezolvare in 24 de ore, de luni pana vineri, un anume interval orar;
  • Diagnosticare in aceeasi zi – rezolvare in 24 de ore, de luni pana duminica, 24 de ore;
  • Plata pe ora – ofera acces la echipele de service TomTouch, doar daca este nevoie, nu este nevoie de un contract pre-stabilit. Aceeasta optiune nu este valabila pentru perioada de garantie.
service pe teren