Solutii
Publicitate digitala
Proiectele publicitare cu componenta interactiva creeaza un spectacol aparte in viata orasului. Derulate pe terminale aflate in spatiul public, de sine statatoare precum totem-urile, sau integrate in mobilierul urban, cum sunt refugii ale statiilor de autobuz, reprezinta o atractie si o curiozitate. Componenta ludica si provocatoare a prezentarii atrage si seduce. Aplicatia interactiva este cheia, caracterul intuitiv fiind foarte important. Utilizatorul va consuma doza de publicitate intr-un mod recreativ, plus ca o poate face in timp ce asteapta autobuzul, de exemplu.
Domenii de aplicabilitate
Outdoor
- statii de autobuz
- statii de metrou
- artere pietonale
- high-street
Indoor
- mall-uri si centre comerciale
- hoteluri si restaurante
- aeroporturi si gari
- centre conferinte si de afaceri
- cluburi, baruri si petreceri
- expozitii, targuri si alte evenimente de promovare de produse sau servicii
Implementare
- Totem interactiv (indoor sau outdoor)
- Masa interactiva (single-touch sau multitouch)
- Podea interactiva (cu proiectie sau cu touch)
- Vitrina interactiva
- ViP Interactive Foil
- Chiosc interactiv (indoor sau outdoor)
- Statie de autobuz interactiva
Beneficii
- Interactivitate – se capteaza atentia utilizatorului, comunicand direct cu el;
- Unicitate – proiecte inedite, unice in Romania;
- Vizibilitate – extrapolarea potentialului unor zone si suprafete conventional nefolosite;
- Eficienta – mediul raspunde input-ului utilizatorului, fiind astfel un raspuns cerut, direct si personalizat;
- Accesibilitate – componentele sunt parte din mediu, sunt usor de utilizat si la indemana;
- Atractivitate – continut multimedia interactiv, efecte speciale;
- Masurabilitate a efectelor – sistemele interactive inregistreaza in timp real utilizarea, astfel sunt disponibile statistici exacte;
- Loializare – produsul sau serviciul va fi memorabil, beneficiarul il va asocia experientei traite, care este una placuta si amuzanta.
