Studii de caz
Deluxe
Context
2007 a fost pentru Audi un an de schimbari de look majore pentru toate modelele. Face lift-ul urma sa intampine aniversarea de 100 de ani a marcii asa cum se cuvine, reafirmand dezideratul “Vorsprung durch Technik” – la fel de vechi ca marca. In decurs de un an urmau sa fie lansate toate modelele noi, inclusiv noul model sport, R8.
Provocarea
Porsche Romania, importatorul Audi si-a dorit sa promoveze noile modele in showroom printr-un mijloc inedit, care sa reprezinte progresul prin tehnologie, aclamat de producator. Noile modele urmau sa fie lansate atat in showroom cat si in spatii publice si targuri. Pentru aceasta, echipa TomTouch a fost insarcinata sa produca un suport de informatii mai flexibil decat un stander clasic si mai potrivit unui brand premium ca Audi.
Solutia
Raspunsul a fost un configurator auto interactiv. TomTouch Deluxe este un terminal cu touchscreen care prezinta informatii detaliate pentru fiecare model, clipuri video si un configurator in care se poate vizualiza modelul cu optiuni si in culori diferite.
Designul terminalului este discret si urmeaza conturul rotii pentru a acoperi cat mai putin din masina. Totodata, leduri albe – elementul distinctiv al face lift-ului – au fost inserate in designul terminalului pentru a-l diferentia cat mai putin de modelul expus. Carcasa a fost fabricata din materialul din care sunt facute si restul piesele de décor din showroom. S-a urmarit un efect cat mai mare prin discretie maxima.
Aplicatia pe de alta parte este departe de a fi discreta. S-au folosit din plin ultimele tehnologii de programare pentru a oferi o experienta cat mai interesanta printre modelele Audi. Datele tehnice si informatile despre optiuni sunt prezentate in clipuri video care explica tehnologiile noilor modele iar configuratorul auto este o unealta utila pentru vizualizarea modelelor care nu sunt expuse.