newsletter

Publicitatea interactiva in outdoor

Publicitatea interactiva in strada si in malluri – luna aceasta TomTouch a livrat 3 statii de autobuz interactive pentru o campanie de outdoor neconventionala si inca 8 totemuri interactive in mallurile bucurestene plus in Constanta, Iasi, Timisoara si Cluj, pentru un alt client, tot din zona de publicitate.

Statiile de autobuz interactive sunt amplasate in Piata Victoriei, Piata Romana si Piata Universitatii si deservesc o campanie de outdoor neconventionala in perioada 6 aprilie – 7 mai. Totemurile sunt instalate de la jumatatea lunii, 4 in Bucuresti si 4 in celelalte orase mai sus mentionate.

Terminalele sunt constituite dintr-un ecran tactil cu o diagonala de 42 de inch si permit utilizatorilor sa navigheze pe internet in statia de autobuz, gratuit, 24 de ore din 24, iar pe totemuri exista o aplicatie customizata client, care contine un joc interactiv, permit filmarea utilizatorului pentru transmiterea unui salut pe e-mail, plus vizionarea unui material video.

TomTouch este singura companie care a implementat astfel de solutii pentru executii neconventionale de campanii outdoor sau indoor, acestea ducand la 9 proiecte derulate in statii de autobuz sau pe totemuri. Proiectele anterioare s-au desfasurat pentru clienti precum Pepsi, Romtelecom, Nestea, Avon, Miss Universe.

Cel mai  important avantaj dat de utilizarea acestui tip de  publicitate este de fapt feedback-ul in timp real obtinut de client. Statiile interactive pot inregistra si raporta in timp real cati utilizatori folosesc statia, timpul de expunere per utilizator si ce anume il intereseaza din aplicatia respectiva. Astfel, prin aceste rapoarte clientul isi poate optimiza campania pe timpul desfasurarii acesteia, in functie de  feedback-ul consumatorilor.